Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. Czy jest możliwy odbiór osobisty towaru?
Nie prowadzimy punktu stacjonarnego, jednak umożliwiamy odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu się. Na terenie powiatu Tczewskiego oferujemy darmową dostawę tego samego dnia (w przypadku zamówienia do godziny 18), na terenie powiatów sąsiednich - do uzgodnienia. Kontakt do nas znajdziesz tutaj: https://erato.com.pl/pl/i/Kontakt-i-dane-firmy/9

2. Mam problem ze złożeniem zamówienia. Co robić?
Zadzwoń do nas, a nasz pracownik pomoże Ci w dokonaniu zakupu. Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerem 664 396 541

3. Czy doradzacie w kwestii wyboru sprzętu?

Tak, oczywiście. Jeśli masz problem z wyborem, zadzwoń do nas, a chętnie Ci pomożemy. Kontakt do nas znajdziesz tutaj: https://erato.com.pl/pl/i/Kontakt-i-dane-firmy/9

4. Nie znalazłem na stronie sklepu towaru który mnie interesuje. Czy jest możliwość jego zamówienia?

Zadzwoń lub napisz do nas, sprawdzimy dostępność towaru u dystrybutora i jeśli to tylko będzie możliwe, zamówimy go specjalnie dla Ciebie. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: https://erato.com.pl/pl/i/Kontakt-i-dane-firmy/9

5. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Jeśli tylko towar widnieje jako dostępny, to znaczy że posiadamy go w swoim magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin. Jeśli wyświetlana jest informacja "towar niedostępny", prosimy kontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. W przeważającej większości przypadków jest to kwestia oczekiwania na dostawę i nie zajmuje więcej niż kilka dni. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: https://erato.com.pl/pl/i/Kontakt-i-dane-firmy/9

6. Jak wysyłacie paczki?

Zakupiony sprzęt wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DHL, DPD oraz InPost, które doręczają przesyłki zazwyczaj następnego dnia roboczego po nadaniu. Oferujemy również wysyłki do paczkomatów InPost.

7. Jakie są koszty wysyłki?

W przypadku zakupów na kwotę większą niż 300zł wysyłka jest darmowa. Dla zamówień o niższej wartości sprawdź nasz cennik wysyłek: https://erato.com.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4

8. Z jakim bankiem współpracujecie i czy mogę kupić towar na raty?

Oczywiście jest taka możliwość. Współpracujemy z bankiem mBank, który oferuje usługę mBank Raty - dzięki niej będziesz mógł kupować na raty całkowicie online nawet w 15 minut.

9. Jakie są warunki gwarancji?

Wszystkie produkty oferowane na naszej stronie za wyjątkiem strun objęte są 24-ro miesięczną gwarancją producenta, realizowaną na podstawie dowodu zakupu (faktura lub paragon) przez autoryzowane punkty serwisowe. W przypadku usterki skontaktuj się z nami, a ustalimy gdzie i kiedy kurier ma odebrać od Ciebie przesyłkę, którą dostarczy na nasz koszt bezpośrednio do serwisu.

10. Czy mogę zwrócić zakupiony u Was towar?

Tak, każdy towar kupiony w naszym sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. W celu sprawnego przeprowadzenia zwrotu skontaktuj się z nami telefonicznie, nasz nr znajdziesz tutaj: https://erato.com.pl/pl/i/Kontakt-i-dane-firmy/9

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl